Bez

Pod oknami Usłanej różami pracowni kwitnie bez i pachnie jak szalony, a trzeba Wam wiedzieć, że ja "wolę beeeez":D Słońce i temperatura wreszcie zaczęły przypominać, jaka jest pora roku, a katar sienny nie daje mi zapomnieć, że jestem alergikiem:) (Przy okazji pozdrawiam naszą liczną zakichaną brać:))

Pracy mam ostatnio co nie miara, ale stwierdziłam, że oderwę się od niej na moment, by podziękować Wam, moi Drodzy Czytelnicy, za miłe komentarze oraz dodawanie mojego bloga do swoich ulubionych. Działam od niedawna, więc tym bardziej jest mi miło, że dostaję do Was tyle pozytywnej energii. Bardzo dziękuję.
No a jak tak patrzę na Wasze prace, to aż serce mi rośnie, że tylu jest tak niesamowicie zdolnych ludzi. To genialne! Pewnie nawet nie wiemy, ile utalentowanych osób spotykamy codziennie w metrze:)
Ja w każdym razie życzę Wam z całego serca wiele szczęścia.

A w ramach kolaboracji rękodzielniczej, od dziś znajdziecie na blogu link do FunPage'a Witrażki, czyli Pracowni witrażu Patrycji Baran z jej niepowtarzalnymi motylami. Gorąco zapraszam!

A już w najbliższą niedzielę...


Usłana różami też tam będzie. Do zobaczenia!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz