Uwaga na życzenia

Czasem wprost zatrważa mnie działanie Wszechświata. Wierzę w Prawo Przyciągania, moc intencji i ogólnie, że dostajemy dokładnie to, czego pragniemy. Ale uwaga! Jest pewien haczyk. Wszechświat zawsze wybiera najszybszy i najłatwiejszy sposób na dostarczenie nam tego, czego chcemy. Przykładowo: chcesz pieniędzy (ot, takie popularne życzenie) -świat da Ci szansę na ich zarobienie. Chcesz zdrowia - pod domem otworzą nową siłownię.
Ja ostatnio tez doświadczyłam tej przewrotności. Zapragnęłam mieć więcej czasu dla siebie i... Bach! Nagły telefon... Przez miesiąc nie mam jednego ze źródeł moich dochodów. Oczywiście dzięki temu zyskałam dużo czasu:) Potem chciałam przesunąć nieco termin oddania projektu. I co? Dwie kontrahentki po prostu zapomniały  o naszym spotkaniu.
Wniosek z tego prosty: następnym razem dobrze się zastanowię, zanim sformułuję kolejne życzenie, bo zaczynam się obawiać, że jak zapragnę schudnąć, to nagle zabraknie mi pieniędzy na jedzenie:)


2 komentarze:

  1. Faktycznie czasem tak jest - że czegoś sobie bardzo życzymy, a życie płata figle... Najgorzej, jak życzymy sobie czegoś w złości a później to się spełnia.

    Kolorystyka bransoletek - cudna :)

    OdpowiedzUsuń