Pas ślubny

Praca w Usłanej wre. Dopiero teraz, powoli wygrzebuję się z ogromu zamówień indywidualnych - stąd ten brak nowości na blogu. Ale chyba mogę już zapowiedzieć, że stopniowo znów będą się pojawiać.

Dziś ozdobny pas do sukni ślubnej wykonany na życzenie Pani Justyny. Niestety robione w pośpiechu zdjęcia nie oddają jego uroku. Na fotkach zobaczycie tylko fragment 45 centymetrowej aplikacji, pełnej cyrkonii i srebrzystych kryształków.

Pani Justyna, po otwarciu koperty z przesyłką, napisała do mnie taką wiadomość:)

"Pani Marto pas wyszedł cudownie!!!! Jak otworzyłam kopertę to aż usiadłam z wrażenia. Chciałam Pani podziękować za ten przepiękny pas,bo dzięki niemu i Pani suknia będzie wyglądała cudownie!!"

:)




9 komentarzy:

  1. Boskie i przecudne, każda twoja praca mnie zachwyca, podziawiam i zazdroszczę, bo ja dopiero raczkuje w tej technice.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zainteresowana zamówieniem takiego pasa:) Czy mogę prosić o kontakt na maila: milenajaros@onet.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten pas:-) Ja też jestem zainteresowana:-) Proszę o kontakt na maila: justyna.mianowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak moje poprzedniczki również jestem zainteresowana kupnem podobnego pasa,proszę o kontakt mailowy:annalyzw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prosze o kontakt asiaviper@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Tworzysz przepiękne rzeczy , zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń