Pozytywną energię ślij:)

Rzadko o to proszę, ale dziś jest poważny powód. Z radością przyjmę każdą ilość pozytywnej energii! Pilne!
I choć humor mi raczej dopisuje, to choróbsko się mnie uczepiło i nie daje mi spokoju. Także ślijcie, proszę dobre fluidy. Odwdzięczę się w odpowiednim czasie:)

Świetna informacja jest taka, że nowe lokum już znalezione. Za tydzień będziemy przenosić swój dobytek. Usłana niestety musi zawiesić działalność natenczas:) Na wykończenie czeka kilka prawdziwych pięknot, rzeczy większych i wrzeszczących kolorem:) Ale to już na pewno na nowym miejscu.
Dziś więc jeszcze tylko duperele. Zdjęcia wyszły mi fatalne. Nie mogę ustawić ostrości... w swoich własnych oczach:) Ale wierzcie mi na słowo - w realu te kolczyki wyglądają, ja zdjęte z królowej, takiej prawdziwej, bajkowej, której klejnoty niemal kapią z korony i berła:)
Będą ślicznym dodatkiem do kreacji wieczorowej.
... choć ja takie rzeczy noszę na co dzień:)






Biżuteria wieczorowa.
Kolczyki. Haft koralikowy.
Earrings. Beads embroidery.
 
A! I prawie bym zapomniała! Zapraszam na moje Allegro. Więcej już tam nie dorzucę:) Brać, kupować! Ceny naprawdę okazyjne!:)
 
 

2 komentarze:

  1. Witam.Śliczne te kolczyki.
    Może nam pomożesz?
    https://www.facebook.com/events/494493233901674/

    OdpowiedzUsuń