Będzie się działo

Jest pierwszy stycznia. Dla wielu data jak każda inna, dla niektórych początek wszystkiego. Zapewne trwa analiza postanowień noworocznych i leczenie kaca:)
Ja mam wiele planów na ten rok. Rozpisałam je skrzętnie w kalendarzu. Do dzieła!

A w tym dniu szczególne życzenia pragnę złożyć wszystkim rękodzielnikom i artystom. Oby w 2013 było nam łatwiej; obyśmy żyli w zgodzie i wzajemnej życzliwości, współpracowali ze sobą i nie podrabiali się nawzajem. I oczywiście życzę nam świadomych Klientów; miłych, hojnych i doceniających naszą pracę. Realizacji najodważniejszych projektów! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

Dziś natomiast, by przypieczętować swe słowa, mam dla Was szeroką, misternie haftowaną bransoletkę, będącą świetnym dodatkiem do kolczyków "Cukierasków", które już pokazywałam.








Bransoletka. Haft koralikowy. 

2 komentarze:

  1. Bardzo efektowna i niesamowicie pracochłonna, a przede wszystkim piękna - jestem pełna podziwu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna. Podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń