Nie tylko dla panny młodej

Kto powiedział, że biżuteryjne pasy są odpowiednie tylko dla panny młodej? Przecież równie dobrze taki pas może nosić druhna, czy każda prawdziwa dama zakładająca suknię wieczorową na jakąkolwiek okazję. W tym ostatnim przypadku wyznaję zasadę: jeden pas - wiele możliwości. Wiem też, że nie potrzeba drogiej sukni, by olśnić gości. Sekret tkwi w dodatkach.

W ubiegłą sobotę byłam na weselu. Nie zdążyłam uszyć sobie kreacji o jakiej marzyłam, ale na szczęście zupełnie niespodziewanie znalazłam sukienkę dla siebie. Pstrokata, w intensywnych słonecznych kolorach, ładnie uszyta z dobrej jakości bawełny, rozkloszowana; będę w niej chodzić na co dzień w lato. Ale wystarczył poniższy pas (który specjalnie na tę okazję wykonałam), toczek na głowie i strojna biżuteria, by wyglądać elegancko i wytwornie. No a pas posłuży mi jeszcze nie raz w zestawieniu z innymi strojami:)







1 komentarz: