Kolekcja ślubna Marta KO dla Mrs. No problem


Czasem żartuję sobie, że wisi nade mną jakieś fatum. Tak naprawdę nigdy nie wyobrażałam sobie siebie w białej sukni, kroczącej dumnie do ołtarza, a już na pewno nie miałam w swoich życiowych planach tworzenia czegokolwiek związanego z tematyką ślubną.
A jednak za cokolwiek bym się nie brała, od razu pojawiały się cudowne i inspirujące kobiety, które prosiły mnie, bym wykonała coś na ich wyjątkowy dzień.
Dziś zamknęłam największe z moich dotychczasowych przedsięwzięć - pierwszą autorską kolekcję
 sukien ślubnych wykonanych pod marką Mrs. No Problem
Z całego serca dziękuję całej wspaniałej ekipie, z którą pracowałam dziś na sesji zdjęciowej. Jesteście wspaniali! <3
Ale przede wszystkim dziękuję absolutnie każdej z moich Drogich Klientek - to dzięki Wam... i dla Was :)

Cała kolekcja dostępna już wkrótce.







Tagi:
Kolekcja ślubna Marta KO dla Mrs. No problem, suknia ślubna, suknia ślubna boho, romantyczna sukna ślubne,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz