Jak zamawiać


Witam Cię serdecznie w Usłanej Różami pracowni. Cieszę się, że tu jesteś i mam nadzieję, że będę miała przyjemność spełnić Twoje marzenia o idealnych dodatkach do sukni ślubnej lub wieczorowej.
Najpierw chciałabym jednak dowiedzieć się czegoś o Tobie oraz o tym, czego poszukujesz.


1. Interesuje Cię pas czy aplikacja? A może chcesz wyhaftować gorset lub obszyć welon, tren sukni bądź nawet buty?

2. W jakim stylu mają być dodatki?

3. Czy widziałaś do tej pory coś, co naprawdę Ci się spodobało?

4. Może masz już własny projekt, który chciałabyś zrealizować? Jeżeli tak, koniecznie wyślij mi szkic. Nie istotne, czy będzie piękny i profesjonalny czy nie. Ważne, bym mogła zobaczyć Twoją wizję tego, czego pragniesz.

5. Jak chcesz się czuć w całej stylizacji - seksownie, elegancko, dziewczęco, a może nieco zadziornie?

6. W jakim kolorze jest Twoja suknia? Czy jest to klasyczna (zimna biel), biel ciepła, czy może ecru?

7. Czy masz zdjęcia swojej sukni?

8. Jakie oprócz pasa będziesz mieć dodatki?

9. Czy wolisz błyszczące czy raczej stonowane ozdoby?

10. Interesuje Cię duża forma czy raczej subtelny dodatek?

11. Jakie wymiary ma mieć pas bądź aplikacja?

12. Lubisz perły czy raczej cyrkonie?

13. Czy podobają Ci się kolorowe pasy i aplikacje?

Dzięki odpowiedziom na te pytania będę mogła nie tylko zaproponować Ci gotowe rozwiązania, bądź projekt indywidualny, lecz także wycenić pracę.
Z niecierpliwością czekam więc na wiadomość od Ciebie. W razie jakichkolwiek wątpliwości pisz śmiało na uslana.rozami@gmail.com.

Tak powstają projekty w Usłanej Różami.
Każdy dodatek jest od podstaw wykonywany ręcznie.


A ja zapraszam Cię jeszcze do zapoznania się z tym, jak wygląda sam proces realizacji zamówienia:

Od czego zacząć?

Będąc w salonie sukien ślubnych warto zrobić zdjęcie sukni. Nie zawsze jest to możliwe. Niektóre atelier bronią się w ten sposób przed kopiowaniem wzorów swojego autorstwa. "Pstrykanie" zdjęć po kryjomu, telefonem w przymierzalni z pewnością nie będzie wyrazem dobrych manier:) Pamiętaj jednak, że zawsze możesz zapytać o nazwę, czy numer modelu, który wybrałaś. Masz pełne prawo, by posiadać takie informacje, jeżeli decydujesz się na zakup. Większość sukien jest do obejrzenia w internecie. Zapisz sobie link do zdjęć Twojej kreacji.

Warto dowiedzieć się też w salonie, czy istnieje możliwość uszycia szarfy. Idealnie byłoby gdyby była ona wykonana z tej samej tkaniny, co suknia. Jeżeli rozważasz pas haftowany na atłasowej wstążce, poproś o pomoc w jej wyborze. Tasiemki dostępne są w ograniczonej gamie kolorystycznej i odcień taśmy - mimo, że nazywa się tak samo jak kolor sukni  - może się od niej różnic. Przykładowe ivory na sukni, jest inne niż ivory atłasowej tasiemki. A kolory takie, jak "szampański", czy beż mogą mieć wiele różnych stopni nasycenia. Ekspedientki w dobrych salonach sukien ślubnych wiedzą o tym i chętnie pomogą wybrać idealny odcień.

Wysyłając do mnie zapytanie, pamiętaj był mail kompletny. Wiadomość treści: "Mam suknię w kolorze ecru, ile kosztowałby pas do niej" to za mało, by to oszacować. Odpowiedzi na pytania, które umieściłam powyżej pozwolą mi udzielić wyczerpujących informacji.

Jeżeli w pierwszej kolejności pragniesz znać cenę usługi, pamiętaj, że by wycenić pracę, muszę wiedzieć dokładnie, czego potrzebujesz.
Cena pasów/aplikacji zależy od:
- rozmiarów haftu;
- trudności wzoru;
- kosztów materiałów.
Prościej mówiąc, każda wycena zawiera koszt pracy + wartość półproduktów.
Jeżeli więc już w pierwszym mailu chcesz wiedzieć, ile wyniesie Twoja inwestycja, w swoim pytaniu zawrzyj przynajmniej następujące informacje:
- jakiej szerokości będzie pas;
- jak rozległa ma być aplikacja (np. 15 cm, 30 cm, 70 cm, itp.);
- dla orientacji dołącz choć jeden link/zdjęcie pasa który Ci się spodobał. (gorąco zachęcam do wyboru ozdób z zakładki "Kolekcja ślubna")
Te dane pozwalają WSTĘPNIE oszacować koszty.

Kolejny etap to dobór materiałów. Czy ozdoba ma być błyszcząca czy raczej stonowana, srebrzysta czy raczej transparentna i delikatna? Pamiętaj też, że większość wzorów da się wykonać w co najmniej kilku wariantach. Cyrkonie można zastępować kryształkami, kryształki - cyrkoniami; można zrezygnować całkowicie z akrylowych dżetów, a dodać, np. więcej drobnych koralików.

Jeżeli wartość zamówienia przekracza 100 zł, konieczna jest zaliczka w wysokości 1/3 kwoty całego zamówienia. Po wpłaceniu zaliczki i dokonaniu wszelkich ustaleń rozpoczynam pracę. JEST TO ETAP, GDY NIE WPROWADZA SIĘ JUŻ ŻADNYCH ZMIAN.

Po skończeniu zlecenia otrzymasz zdjęcia ozdoby. Jest to najczęściej wiadomość pro forma, mająca na celu potwierdzić, że wszystkie prace zostały wykonane zgodnie z ustaleniami. Wówczas też proszę o wpłatę pozostałej kwoty za wykonaną ozdobę.

Po dokonaniu płatności paczka szybciutko wędruje do Ciebie. Jeżeli o to poprosisz, otrzymasz numer nadania listu poleconego priorytetowego; dzięki temu będziesz mogła śledzić losy paczki poprzez stronę Poczty Polskiej.

Na koniec zachęcam Cię do wysłania choć jednego zdjęcia ślubnego. To dla mnie wspaniała pamiątka oraz niezwykle cenna rekomendacja.


Mam nadzieję, że ten wpis był dla Ciebie pomocny.

Pozdrawiam Cię serdecznie,
Marta Koczkodaj